Missziónk az értékteremtés

Hiszünk abban, hogy a következő években a globális technológiai fejlődés, valamint az üzleti modellek átalakulása során, az üzleti problémák rendszerszintű megértésével, a kvalifikált, agilis fejlesztők munkája révén, együttesen a jól kidolgozott stratégiával és a megfelelő pénzügyi háttérrel, nemzetközileg is sikeres vállalatok tudnak létrejönni!

Futó projektjeink

Az NKFIH által kiírt innovációs pályázatokban három területen támogatjuk a partnereinket;
– Teljes pályázati adminisztráció
– Technológiai, üzleti- és stratégiai tanácsadás a sikeres eredménytermék létrehozásához
– Valamint támogatjuk a pénzügyi modellek elkészítésében és a számviteli elszámolásokban.

A DM-INNOVATION mint projekt szerevezet, összehangolja az ötletgazdákat és alapítókat.
Induló projektcéget abban feladatokban támogatjuk:
– A magkompetencia definiálása
– Ügyfélszegmensek, ügyfél igények és ügyfél ajánlatok definiálása
– Értékesítési stratégia kialakítása
– Tőkebevonás

A globális vállalati versenyképesség feltétele a térben és időben közvetítők nélküli tranzakciók  megteremtése. Az alábbi feladatokat végezzük:
– NFT tokenek regisztrációja és kereskedelmi lehetőségük létrehozása
– Vállalati termékek és szolgáltatások értékesítésének Crypto fizetési folyamatok kialakítása
– Blockchainre épülő platformok integrálása és bevezetése a vállalati rendszerekbe

Tanácsadói munkánk során:
– megvizsgáljuk a jelenlegi elérhető legmagasabb gyártástechnológiát
– Megvizsgáljuk a kialakult globális ellátási lánc problémáinak logisztikai változásait
– Javaslatot teszünk a forgó eszközök optimálisabb kezelésére
– A globális technológiai átalakulásban, a bizonytalan üzleti-, technológiai változásban stratégia döntések előkészítéséhez javaslatot teszünk az optimális működés fejlesztésre a profitábilis üzleti célok elérése érdekében.

Új tulajdonosi szerkezet és tőkebevonás előkészítéséhez az alábbi feladatokban támogatjuk az EXIT-áló tulajdonost:
– Közép- és hosszú távú üzleti tervben új projektek és modelleket dolgozunk ki
– Költség-szerkezet (CAPEX, OPEX), a tervezett bevételeket és profit szinteket termékenként lebontva, nemzetközi benchmark-ok alapján vállalati értéket becsülünk
– A vevő részére projekt hitel és a tranzakcióval kapcsolatos jogi feladatok koordinálása

Az inflációs nyomás hatására a tőkével rendelkező vállalatok és tulajdonosok akvizíciók mentén igyekeznek növekedni.
Az alábbi tevékenységekkel támogatjuk a befektetőket:
– Akvizíciós stratégia mentén felkeressük a potenciális felvásárlási célpontok képviselőit
– Biztosítjuk a jogi kereteket és csökkkentjük az üzleti kockázatokat
– A befektetők részére projekt hitel és a tranzakcióval kapcsolatos jogi feladatokat ellátjuk

Profitábilissá tesszük  a technológiai fejlesztéseket

Szolgáltatás portfóliónk

A sikeres innovációs pályázatokhoz az adminisztrációs feladatokon felül, a műszaki tartalmat üzleti- stratégiai szempontokkal is kiegészítjük. Támogatjuk a piaci szegmentálás feladatainak elvégzését, a versenykörnyezet elemzését, valamint az üzleti- és pénzügyi modell közös kidolgozását.

 

Már a pályázatok koordinálása közben előkészítjük a stratégia adaptálásának feltételeit, meghatározzuk a Go 2 Market lépésekhez tartozó feladatokat, a sales működés fejlesztését és a piacvezérelt működtetéshez szükséges feltételek kialakítását.

A DM-Innovation az induló és már régebb óta működő vállalkozásokat is támogatja. Az ötletgazdákat, induló cégeket vagy a már meglévő vállalkozásokat abban kívánja támogatni, hogy az értékteremtés tervezett, vagy már kialakított folyamatát egy stratégiai audit során áttekintse, és a meglévő értékekre, “lánc szemekre” építve olyan közösen elfogadott értéklánc stratégiát alakítson ki amely az adott vállalkozást hosszútávon profitábilissá tudja tenni.

Segítünk az új ügyfelek, partnerek, termékek és szolgáltatások kialakításában

A vállalati versenyképesség megteremtése és javítása szükségessé teszi a megfelelő jövőkép és küldetés meghatározását a vállalat alapvető céljainak összefüggéseiben. Ezzel összhangban kijelöli például a versenyszférát, a célpiacokat, a piaci szegmenseket, az ágazatokat, a kínált termék és szolgáltatás portfóliót, valamint a célok eléréséhez szükséges kompetenciákat.

Tanácsadói munkánk során megvizsgáljuk, hogy az adott termék, vagy szolgáltatás koncepció, hogyan juthat el legkönnyebben az ügyfelekhez, milyen fejlesztési lépések szükségesek, és javaslatot adunk arra, hogy milyen további erőforrások szükségesek a sikeres üzleti modell kidolgozásához, majd megvalósításához.

 

A DM-Innovation külsős innovációs csapatként ahhoz nyújt támogatást, hogy a vállalkozása a nem rutinszerű, bizonytalan üzleti, technológiai, és/vagy működésfejlesztési lehetőségekre is tudjon összpontosítani és reagálni. Közösen megtervezzük a teljes értékláncot, javaslatot teszünk az optimális működésére, a hosszútávon profitábilis üzleti célok elérése érdekében.

A stratégiát csak akkor tudják a tulajdonosok és a vállalat menedzsmentjének tagjai elfogadni, ha megfelelő, részletes, hosszú távú üzleti modellt dolgozunk ki. Ennek a modellnek tartalmaznia kell a költség-szerkezeteket (CAPEX, OPEX), a tervezett bevételeket és profit szinteket termékenként és/vagy szolgáltatásonként, szegmensekre lebontva, a beruházási, finanszírozási igényeket, és a finanszírozási stratégiát, valamint a megtérülési- és nyereség-mutatókat.

A versenykörnyezet elemzésnek fontos szerepe van a stratégia tervezésben, mivel segít megérteni a vállalkozás versenytársakhoz viszonyított előnyeit és hátrányait, segít megérteni a helyi és külföldi versenytársak múlt-, jelen, és jövőbeli terveit. Az elemzést során válaszokat kaphatunk például azokra a kérdésekre, hogy kik a versenytársak, milyen a profiljuk, mik a céljaik, erősségeik, gyengeségeik és milyen árazási stratégiákat követnek.

Az értékesítés mögötti építőkövek kidolgozása

A technológiai fejlesztésű projektek üzleti és piacvezérelt támogatása közben kidolgozzuk és implementáljuk azokat a komplex folyamatokat, amelyek az új termékek vagy szolgáltatások piacra viteléhez szükségesek.

A kidolgozott stratégia, valamint kifejlesztett termék és/vagy szolgáltatás alapján szükséges az értékajánlat pontos megfogalmazása, a termék és/vagy szolgáltatás műszaki és marketing dokumentumainak az elkészítése, az árazás kidolgozása, majd az ügyfél ajánlat validálása/tesztelése kísérleti projektek során.

A termék és/vagy szolgáltatás bevezetése után fontos a piacról és az ügyfelektől érkező megfelelő visszacsatolás folyamatának kidolgozása is. A termékeket és szolgáltatásokat a bevétel optimalizálás érdekében csak így lehet folyamatosan finomhangolni.

Az elfogadott stratégia alapján közösen végezzük el a termék- és/vagy szolgáltatás- bevezetését. Ennek során a Go 2 Market lépések mentén több feladatot kell elvégezni annak érdekében, hogy az értékesítők a meghatározott piacokon sikeresen tudják értékesíteni a vállalat portfólióját. Ide tartozik például a termékdokumentációk elkészítése, a háttértámogatás kialakítása, vagy a különböző folyamatok kidolgozása.

A kidolgozott és elfogadott stratégia alapján bármilyen üzleti siker csak abban az esetben érhető el, ha a vállalati stratégia, a folyamatfejlesztő tevékenység, valamint az innováció szinergikus hatásai megfelelően koordináltan egyesülnek vállalati szinten mind a stratégiai, mind az operatív tevékenységekben. Ezen szinergiák kialakításához valamint az ezekhez kapcsolódó feladatok elvégzéséhez nyújt támogatást a DM-Innovation. Ide tartozik például működési hatékonyság növelése, a működési költségek csökkentése (pl. insource vs. outsource), a háttértámogató rendszerek (pl. vállalatirányítási rendszer) és a folyamatok fejlesztése, vagy éppen az ügyfél elégedettség növelése is.

Az értéklánc stratégia azt jelenti, hogy a meglévő stratégia auditálástól, az új stratégia kidolgozásán, és adaptálásán keresztül az értéklánc összes “láncszemét“ közösen kidolgozzuk, és a vállalatot az így kidolgozott értékteremtő folyamat mentén elkezdjük működtetni.

A piaci szegmentálás a vállalkozás számára a közösen meghatározott kritériumok alapján a piac, értékesítés szempontjából egységes részekre történő osztását jelenti, amely magában foglalja a piac megismerését célzó eljárást is. Ez a folyamat magában foglalja a potenciális piac és a potenciális ügyfelek azonosítását, a szegmentálási kritériumok / tényezők kiválasztását, a szegmentáció elvégzését, az egyes szegmensek jellemzőinek feltárását, egy vagy több szegmens kiválasztását, pozicionálást és a megfelelő termék és / vagy szolgáltatási portfólió kifejlesztését ezekhez a kiválasztott szegmensekhez.

 

A DM-Innovation ezen a folyamaton kíván a partnerrel együttműködve végigmenni. A szegmentációval szemben támasztott legfontosabb követelmények az azonosíthatóság, az elkülöníthetőség, a mérhetőség, a megfelelő méret a kívánt profitabilitás elérése érdekében, a piac és a potenciális ügyfelek elérhetősége és az időbeli stabilitás.

A marketing és értékesítési modell meghatározza, hogy milyen értékesítési csatornákat kívánunk kialakítani, milyen értékesítési szervezet, értékesítési mutatók és ösztönzők szükségesek a sikeres értékesítéshez, és milyen marketing eszközöket alkalmazunk az értékesítés támogatásához. A DM-Innovation a marketing és értékesítési modellben ezeket az elemeket kívánja a partnerrel együttműködve kidolgozni, majd adaptálni.

Miért pont a DM-Innovation?

A napjainkban zajló globális digitalizáció kihat a gazdasági, vállalati, és technológiai változásokra is. Erősségünk az új és jobb helyzetek kialakítása.  

Mennyibe kerül?

Minden szolgáltatásunk ajánlati árát az ingyenes tanácsadást követően, az Ön igényeire szabva adjuk meg.